Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Odbierając przesyłkę sprawdź stan opakowania. Upewnij się, że taśmy oraz pudełko nie są uszkodzone. Sprawdź także   produkt pod kątem jego stanu fizycznego oraz kompletności. Jeżeli towar będzie niezgodny z opisem na naszej stronie internetowej, kieruj się następującymi informacjami:

 

ZWROTY

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz. 271 z późniejszymi zmianami), Konsument może odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. Towar nie spełniający powyższych warunków nie zostanie przyjęty. W razie zwrotu towaru, sklep zwraca całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem. 

 

REKLAMACJE

W przypadku stwierdzenia braku towaru lub jego uszkodzenia Zamawiający proszony jest o niezwłoczny kontakt ze Sklepem. Reklamacje w tego typu przypadkach można składać przy użyciu formularza kontaktowego lub pod numerem telefonu 668-860-380. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Zamawiającego. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sklep.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl